این ریتم کند کمک میکند ما راحتتر با یک الی ۵ سال بزرگتر نسبت به نسخه قبلش ارتباط برقرار کنیم، عادتهای رفتاری او و روحیهای که دارد را بشناسیم و از سطح صمیمت رابطهاش با جوئل بعد از گذشت اتفاقات نسخه آگاه شویم. بعد از آن داستان برای مدتی کنار میرود و ناتی داگ سعی مینمایند تغییرات بهوجود آمده در گیمپلی را برای گیمر بازگو نمایند.
برای مثال در مرحله شیرین برفبازی متوجه چابکی و سرعت بالای الی در جابجایی و بالا رفتن از اجسام میشوید. در بخشی که رانرها به کاراکتری که کنترلش را برعهده دارید حمله میکنند هم عبور از شیارهای بین دیوارها، پرش بین ارتفاعات و فرار از دست گروه بزرگی از زامبیها را یاد خواهید گرفت. انواع مختلف افراد مبتلا شده به ویروس را ملاقات خواهید کرد و نحوه ساخت کیتهای سلامتی و استفاده از کوکتل مولتوف را هم مرور مینمایند.
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0